5 Jun 2011

Buku Fags 'n' Hash telah dikritik kerana menggalakkan penggunaan ganja yang telah diterbitkan oleh lembaga kesihatan Scotland.

The Sun-5 Jun 2011



Scotland-Menghisap ganja  boleh "menenangkan" dan membuat orang "merasa lebih selesa", sebuah lembaga kesihatan Scotland memberitahu orang-orang muda.

Kenyataan datang dalam Fags 'nHash → http://bit.ly/iOsDLe , sebuah buku kecil yang telah dikritik kerana cenderung menggalakkan penggunaan ganja.anduan, yang telah diperbaharui untuk 2011, telah diterbitkan oleh lembaga peningkatan kesihatan NHS Kesihatan Scotland.



Tetapi para pakar dan ahli politik telah mengecap yang risalah "sesat", Dan menyatakan itu boleh mendorong anak-anak untuk bereksperimen.

Tetapi Prof Neil McKeganey, Pengarah dan Profesor PenyelidikanPusat Penyalahgunaan Dadah di Glasgow University, mengatakan "risalah ini menyampaikan gambar terlalu positif ganja, dalam benak saya, lebih mungkin untuk merangsang minat pada ubat daripada mencegahgunakan ".Ingin membaca lebih lanjut,sila pergi ke link di sebelah → http://bit.ly/kW6OXd




Anger....Profesor Neil McKeganey 
Profesor Neil McKeganey dikecam oleh penguatkuasa undang-undang larangan dadah, tentang tersebarnya sebuat buku yang diterbitkan oleh Jabatan Kesihatan NHS Scotland yang disebut "hash 'n' Fags",


No comments:

Post a Comment